logo
Cos

Cum comand suplimente nutritive si accesorii fitness online?

Contact

  • Nume firma Vitaline: SC Vita Line Sport SRL
  • Date fiscale: RO22771510, J05/2919/2007
  • Capital social: 20 000 RON
  • Adresa: Strada Ogorului, nr. 146, Oradea
  • Telefon: 0733/ 065 999

  • Pasul 1 – Inregistreaza-te ca membru pe www.vitaline.ro

    Pentru realizarea unei comenzi este necesara inregistrarea ca membru pe www.vitaline.ro. Pentru inregistrare, trebuie sa detii sau sa administrezi o firma (magazin de suplimente, fizic sau online, sala de fitness etc). Completeaza campurile cu detaliile personale si detaliile companiei. Dupa inregistrare, vei fi contactat telefonic pentru informatii suplimentare si aprobarea contului.

    Dupa ce contul tau va fi aprobat, vei putea vizualiza toate ofertele si preturile de angro.


    Pasul 2 – Alege produsele dorite

    Odata ce ai gasit produsele de care esti interesat, noteaza cantitatea pe care doresti sa o cumperi si da click pe butonul "Adauga in cos". Produsul va fi automat introdus in cosul tau de cumparaturi.

    Ai posibilitatea sa notezi cantitatile pentru mai multe produse din aceeasi pagina si, ulterior, sa adaugi toate produsele in cos.

    Daca alegi sa vezi cosul de cumparaturi, se va deschide pagina cosului, unde vei vizualiza lista produselor si unde vei putea sa actualizezi cantitatea dorita sau sa stergi unul sau mai multe produse din cos.

    Poti oricand sa vizualizezi cosul de cumparaturi si sa iti continui cumparaturile prin butonul "Continua cumparaturile".

    La terminarea cumparaturilor poti modifica datele de facturare sau de livrare.


    Pasul 3 – Alege una din modalitatile de plata

    Selecteaza apoi una din modalitatile de plata (plata ramburs, plata online cu cardul, plata prin transfer bancar, bifeaza sectiunea "Sunt de acord cu Politica de confidentialitate" si da click pe butonul "Trimite comanda".

    In urma realizarii comenzii vei primi automat un e-mail care va contine urmatoarele date: numele produselor comandate, preturile lor fara si cu TVA, modalitatea de plata, timpul de livrare si, in cazul in care ai ales plata prin transfer bancar, factura proforma aferenta comenzii pentru efectuarea platii.


    Care este costul transportului?

    Transportul este GRATUIT in conditiile in care valoarea totala a achizitiei depaseste suma de 1000 lei. In cazul in care valoarea comenzii este mai mica de 1000 lei, costul transportului este de 39 lei.


    Informatii despre livrare

    Pentru livrarea comenzilor Vitaline utilizeaza serviciile firmelor de curierat rapid Fan Courier si GLS. Magazinul Vitaline nu vinde produse in afara Romaniei.

    Produsele vor fi livrate in 1-3 zile lucratoare de la confirmarea preluarii comenzii. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca indisponibil, te rugam sa iei legatura cu noi pentru mai multe detalii.


    Care este modalitatea de plata?

  • Ramburs (se achita numerar in momentul primirii coletului)
  • Plata online cu cardul
  • Transfer bancar (se achita inainte de expedierea coletului)

  • PlatiOnline

    Se poate efectua plata online folosind cardul, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

    master_cardmaster_card_securevisavisa_electron

  • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
  • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
  • Siguranta informatiilor este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului tau, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile tale sunt in siguranta.
  • Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.

  • Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Vitaline.


    Cum pot afla daca produsul este in stoc?

    In pagina fiecarui produs sunt oferite informatii referitoare la disponibilitatea stocului. Aceste informatii sunt actualizate periodic si pot fi:

    a. Casuta cu cifra "0" - produsul se afla in stoc si este imediat livrabil.

    b. Indisponibil - produsul nu este disponibil momentan, insa ne poti contacta pentru mai multe informatii.


    Cum pot restitui un produs cumparat?

    Produsele achizitionate se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:

  • Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport.
  • Returnarea banilor se va face prin aceeasi metoda de plata folosita la comanda initiala, in cazul in care nu se convine impreuna cu clientul o alta modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.
  • In aceste 14 zile calendaristice de la cumparare nu esti obligat sa dezvalui motivul nemultumirii.

  • Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

    Daca doresti sa returnezi comanda, te rugam sa completezi acest FORMULAR DE RETUR. Formularul este doar un model si nu este obligatoriu


    Cum pot anula o tranzactie?

    Anularea tranzactiei este posibila doar telefonic fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia. Daca nu poti fi contactat pentru a confirma tranzactia, comanda va fi automat anulata in 48 de ore. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Durata deblocarii fondurilor depinde intru totul de banca. Vitaline nu exercita nicio influenta asupra politicii bancii.


    Daca am reclamatii, cui ma adresez?

    Pentru informatii si suport poti folosi formularul de contact sau sa ne scrii la adresa de email info[@]vitaline.ro (fara parantezele patrate). Vei primi un raspuns in 1-2 zile lucratoare. Ne poti contacta si telefonic la numarul 0733 / 065 999, de luni pana vineri intre orele 8.30-16:30.

    Ca sa crestem operativitatea, te rugam sa specifici in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, etc.